Returer och återbetalningar
Justering av rabatter vid partiell retur (Rabattstegen)
Rabattstegen utgör en mängdrabatt som baseras på det totala antalet produkter som ingår i en order vid köptillfället.
Vid retur av en eller flera produkter från en order där mängdrabatt har erhållits förbehåller sig DealKids rätten att omräkna den beviljade rabatten i enlighet med det antal produkter som kunden slutligen behåller.
Om retur medför att kunden inte längre uppfyller villkoren för den rabattnivå som tillämpades vid köpet, kommer rabatten att justeras nedåt till den nivå som motsvarar antalet kvarvarande produkter.
Detta innebär att priset för de produkter som kunden behåller omräknas enligt gällande ordinarie pris eller lägre rabattnivå, och återbetalningen reduceras i enlighet därmed.
Återbetalningens storlek baseras således på skillnaden mellan det belopp kunden har erlagt vid köptillfället och det belopp som skulle ha debiterats om kunden endast hade köpt de produkter som inte returneras.
DealKids tillämpar denna modell för att säkerställa att rabatt endast beviljas när tillhörande villkor är uppfyllda.
Återbetalning
För de flesta artiklar, i den osannolika situationen att din produkt är felaktig, kan du skicka den tillbaka till oss för återbetalning eller utbyte av varor inom 30 dagar efter mottagandet.
För att vara berättigad till retur måste din vara vara oanvänd och i samma skick som du fick den. Det måste också finnas i originalförpackningen.
Returer
När din retur har mottagits och inspekterats skickar vi dig ett e-postmeddelande för att meddela dig att vi har fått din returnerade artikel. Vi kommer också att meddela dig om godkännandet eller avslaget på din återbetalning. Om du är godkänd, kommer din återbetalning att behandlas, och en kredit kommer automatiskt att tillämpas på ditt kreditkort eller den ursprungliga betalningsmetoden inom ett visst antal dagar.
Försenade eller saknade återbetalningar
-
Om du inte har fått någon återbetalning ännu, kontrollera först ditt bankkonto igen.
-
Kontakta sedan ditt kreditkortsföretag, det kan ta lite tid innan din återbetalning officiellt publiceras.
-
Kontakta din bank. Det finns ofta någon behandlingstid innan en återbetalning publiceras.
Om du har gjort allt detta och du fortfarande inte har fått din återbetalning ännu, vänligen kontakta oss genom chatt eller via kundtjanst.bjorki@gmail.com
Byten
Vi ersätter endast produkter om de är defekta eller skadade. Om du behöver byta det mot samma vara, skicka ett e-postmeddelande med vårt kontaktformulär eller till jwb.kundsupport@gmail.com
Returfrakt
Kontakta oss via jwb.kundsupport@gmail.com för att skapa en retur. Vi kommer att instruera dig via e-post i var du ska skicka din vara för retur.